miercuri, 9 septembrie 2015

GALA HOP 2015 - Constantin Apostol

INTERVIURI CONCURENȚI GALA HOP 2015

Constantin Apostol



Ești al doilea an la gală. Poți să îmi spui de ce ai revenit?
În primul rând am venit ca să îmi cunosc generația, să îmi cunosc colegii, așa cum am făcut și anul trecut. Am revenit pentru experiență, pentru relațiile pe care ți le creezi aici, pentru oamenii pe care îi întâlnești. Anul acesta, am fost la preselecție, în sală, nu eram hotărât să particip. Dar văzându-i pe ceilalți pe scenă, mi s-a făcut dor. Mi-am adus aminte ce a însemnat anul trecut Gala Hop, energia. Și am vrut să revin. Mi-am zis că trebuie să folosesc șansa asta.

Constantin Apostol si Alex Bogdan


Acum, ieșit din concurs, văd că ești cam dezamăgit. Spune-mi de ce.
Sunt dezamăgit pentru că putea fi mai bine. Nu am simțit că a fost așa cum mi-ar fi plăcut mie să fie. La preselecție în București, era o scenă de teatru, era un cadru teatral. Acum spațiul nu e cel mai potrivit pentru lucrul acesta din cauza faptului că nu are rezonanță, se joacă pe toate părțile, trebuie să fii atent la toți, să te vadă și cei din stânga, și cei din dreapta. Nu am simțit ...

Energia?
Da, energia, nu am simțit energia de care aveam nevoie. Pe care o puteam primi și pe care să o scot din mine pentru a face un lucru mai bun. Am simțit că lucrurile au fost puțin mai jos, și începutul și finalul. Nu a fost exact ce aș fi vrut. De asta sunt dezamăgit.


Ce definește succesul? Care este momentul , care sunt lucrurile care înseamnă succes pe scenă?
Momentul în care mă simt eu bine… Nu știu să definesc succesul. Să fie la nivelul la care te aștepți și la nivelul la care vrei. Să ai energia să faci ceea ce vrei. Să îți placă și ție, să le placă și celorlalți, să simți legătura cu sala. Atunci lucrurile sunt bine.

Cu ce text te-ai prezentat? Scris de tine?
Textul nu e scris de mine. E din „Taina cerșetorului”, de Costin Manoliu. Și am luat o bucată din el și am lucrat singur pe el. Nu e o bucată continuă, sunt două părți din același text, pe care le-am unit. Am luat o bucată din mijloc, o bucată de la sfârșit și am făcut momentul acesta. L-am spus, l-am spus prietenilor sau unui coleg ca să îmi dea un feedback. Așa l-am lucrat.


Ce îți dorești în continuare ca roluri?
Dacă ar fi sa aleg, mi-ar plăcea și Ivanov (Cehov), sau Ion din „Acești îngeri triști”, de Dumitru Radu Popescu. Am piesa asta în minte de când am dat admiterea la facultate. Ion are niște monoloage care au rezonat foarte bine cu mine. Mi-au plăcut cum sunt construite, cum sunt gradate, cum urcă, ce impact au asupra ta în momentul în care le citești și, bănuiesc, și în momentul în care le vei juca. Mi-ar plăcea să joc Ion la un moment dat….


Constantin Apostol


Mi-ar plăcea să primesc un rol într-un teatru – să fiu ca orice tânăr actor. Să primesc rolurile la care am acces acum, la vârsta mea. De exemplu, personajul are 20 de ani, să îl primesc eu, sau cineva ca mine, nu unul care are 30, pentru că e acolo, angajat. Teatrul să te ia pe tine, care nu ești acolo,angajat,  în teatrul acela și să te ia pe tine care ai 23 de ani, atât cât are și personajul. Și mi-ar plăcea să primesc un rol din acesta, pe vârsta mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu