miercuri, 9 septembrie 2015

GALA HOP 2015 - Nicholas Cațianis

INTERVIURI CONCURENȚI GALA HOP 2015

Nicholas Cațianis



Ești proaspăt ieșit din scenă. Cum te-ai simțit aici, la Costinești?
M-am simțit foarte bine în Gală. M-am bucurat de toate momentele pe care le-am avut și de toate întâlnirile: cu Florin Fieroiu, cu Tudor Chirilă, cu Luiza Zan și cu toți oamenii de aici. Sunt foarte fericit că am întâlnit niște colegi foarte frumoși, cu care nu am lucrat încă. Pe unii îi cunoșteam, pe alții nu.  A fost o întâlnire frumoasă și s-a creat o legătură specială, care sper să dăinuie și peste mulți ani, o experiență plăcută. M-am simțit bine pe scenă, m-am simțit bine cu publicul. Cred că ceea ce a reușit să facă Radu Afrim de trei ani este o ocazie unică pentru fiecare dintre noi.

Nicholas Catianis. foto Adi Bulboacă

Ce ai pregătit?
Am avut două momente, un monolog la individual din textele lui Christofer Durang , din RÂS NERVOS și din TRIFOIUL CU PATRU FOI de Ionescu. Iar la proba obligatorie - piesa Manuelei Fedorca „Îmi place să mă plimb pe stradă”.

Ești o persoană ambițioasă?
Mai mult pasionat. decât ambițios. Nu știu cum să definesc ambiția, cât prin pasiune. Ambițios înseamnă uneori să nu îți dai seama dacă poți să faci sau nu poți să faci un lucru și uiți să pui pasiune sau să pui suflet.


La ce ai renunțat tu în viața ta personală ca să faci actorie?
La nimic. Pentru că actoria este meseria pe care mi-am ales-o pentru că nu vreau să renunț la nimic din această viață. Și să mă bucur de fiecare lucru pe care pot să îl fac. Nu cred că ai cum să renunți la ceva dacă faci actorie. Sacrificiile sunt probabil altele. Să nu ieși în bar, sau să ai grijă înainte de spectacol. Dar nu cred că sunt sacrificii, cred că sunt norme de muncă și mai ales de educație, căci dacă apari în fața unui public, trebuie să apari curat, nu poți să apari murdar, căci imediat publicul te simte.



Nicholas Catianis. foto Adi Bulboacă
Dl Ion Caramitru spunea în deschiderea Galei că nu există loc pentru tinerii actori. Tu de cât timp ai terminat și te-ai lovit de această realitate a vieții din România?
Am terminat anul trecut la clasa prof Rodica Mandache și Eusebiu Ștefănescu, la Universitatea Hyperion. Cred că am avut noroc și cred că sunt un om mângâiat de Dumnezeu pentru că nu am simțit neapărat problema unei angajări. Am avut norocul să colaborez în două spectacole la teatrul Odeon, ambele în regia lui Dinu Cernescu – „UN TRAMVAI NUMIT DORINȚĂ” și „TREI GENERAȚII”, și mai am proiecte independente. Sunt cu ochii deschiși și ce se întâmplă, încerc să profit. Nu pot să stau acum să îmi pun probleme și să încep discut, să protestez că nu sunt locuri, că până la urmă, habar nu am. Cred că mai bine lucrezi, și în regim independent, decât să stai acasă. Nu a spus dl Caramitru asta, o spun eu – să nu stai acasă!


Nicholas Catianis. foto Adi Bulboacă
Care este următorul pas pentru tine?
Următorul pas nu e melodia BUG Mafia, dar am spectacol pe 12 și pe 13 la Odeon, pe 12 „Un tramvai numit dorință”, și pe 13, „Trei generații”. Următorul pas este să fac un spectacol – „Nunzio”, de Spiro Simone, un text în două personaje.


Crezi că ai șanse să câștigi aici, la Gala Hop?
Nu știu, asta e o întrebare care pe mine mă inhibă puțin. Nu am venit pentru premii, am venit să mă bucur de oameni și să mă bucur de întâlnirile pe care le-am avut. Premiul, probabil că este o diplomă, îți dă puțină notorietate, dar dacă tu nu muncești, nu faci nimic cu diploma. Diploma nu cântă. Și atunci cred că dacă m-a văzut cineva și i-a plăcut de mine, atunci sunt convins că acest lucru contează mai mult decât dacă iau sau nu premiu.


Puck sau Ariel?

Ariel pentru că cred că poate fi făcut și într-o altă zonă, de înger. Cred că are ceva foarte uman în el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu